Staples Solutions anvender cookies (samt andre lignende teknologier, som Facebook Pixels, beacons og Javascript) til hjemmesiden, for at forbedre hjemmesidens funktionalitet og brugervenlighed, til analysering af trafikken og marketings formål. Som følge heraf behandler cookies personlige data til forskellige formål. Læs mere om brugen af cookies på denne hjemmeside i cookie erklæringen. Læs mere om hvordan hjemmesiden behandler personlige data i vores persondatapolitik. Ved at klikke på ”OK” knappen, eller ved at bruge denne hjemmeside, giver du tilladelse til anvendelse af disse cookies.

Logo Staples

Gør dit varemærke uforglemmeligt med disse 6 ideer til unikt merchandise

Del via:
  • Staples_article

Alle elsker gratis gaver og merchandise. Men ikke alle former for salgsfremmende produkter er lavet ens. Merchandise af god kvalitet har potentiale til at øge varemærkebevidsthed og synlighed og fremme en direkte positiv sammenhæng mellem virksomhed og kunde. På messer, konferencer, til netværksarrangementer og meget mere er merchandise en god måde at bryde isen og generere nye kundeemner.

Men hvor du kan finde det? Hos Staples, selvfølgelig. Visitkort og brochurer er kun en lille del af de ting, vi kan producere til dit firma. Disse nyttige, højkvalitetsvarer er kun toppen af isbjerget i forhold til, hvad vi kan skabe. Merchandise er nemt at tilpasse og levere, og det har reel værdi for dine kunder og kundeemner - alt sammen takket være dig.

1. Vandflasker 
Vis, at du tænker på miljøet samt menneskers sundhed ved at uddele personlige, genanvendelige vandflasker. Der er mange muligheder, både plast, glas og metal samt filtre og infusere, så her kan du designe noget, der skiller sig ud fra mængden og understreger dit brand, mens det samtidig slukker tørsten. Desuden er det et produkt, som medarbejderne bruger dagligt i flere måneder ad gangen eller længere, hvilket betyder, at dit brand er det første, de tænker på, når de gør noget så naturligt som at drikke vand. 

2. USB-sticks 
USB-sticks er et andet praktisk valg. Vi har alle brug for dem på et eller andet tidspunkt, så de er et populært valg til firmagaver og giver masser af plads til kreativitet. Kun fantasien sætter grænser for valg af farver og tryk, og med USB-sticks er det også muligt at lege med formen. Denne gadget er en sikker vinder, hvad enten den har form som et rødt rektangel eller en rød peber. Du skal blot sørge for, at den er let genkendelig og passer til dit brand, og vær ikke bange for at have det sjovt med processen.                                      

3. Powerbanks 
Noget, som er endnu mere anvendeligt i nutidens hyperforbundne verden, er en kompakt powerbank. Der er ikke noget værre end at løbe tør for strøm på jobbet, og en elegant brandet oplader er måske en af de bedste gaver, der kan gives. De er ofte diskrete i deres design, så undgå at vælge et design, der støjer for meget. Tilføj i stedet et unikt element eller to, så dit varemærke træder frem og minder brugerne om, hvem der hjælper med at holde deres telefoner opladet. 

4. Solbriller 
Er par stilfulde solbriller er en anden favorit, og de er nemme at tilpasse. Farvemulighederne er ubegrænsede, men uanset om du foretrækker neon eller neutral, skal du overveje, hvordan du ønsker, at din branding skal se ud. Der er måske ikke alle og enhver, du ønsker skal bære dit brand. Overvej i stedet at få printet et lille logo eller en detalje på det udvendige stel, mens du skriver flere oplysninger på indersiden. På den måde vil det fungere som en påmindelse om, hvem du er, i stedet for at skrige det ud.

5. T-shirts
Alle elsker en gratis T-shirt, men hvis designet er dårligt, eller kvaliteten halter, har de en tendens til at ende bagest i skabet og kun blive taget frem, når alt andet er til vask. Det behøver ikke at være tilfældet. At få tryk på en lækker og smart T-shirt ikke er indviklet, men det kræver lidt planlægning. I stedet for at sætte dit firmanavn på tværs af brystet, hvorfor så ikke gøre det diskret og flytte det hen i nakken eller på ærmet? Brug forsiden på en bedre måde med en unik grafik eller et humoristisk slogan, der afspejler dit brand, din mission eller en aktuel kampagne. 

6. Notesbøger 
Det kan virke gammeldags, men en flot og attraktiv notesbog i høj kvalitet bliver aldrig umoderne. Der er intet som at sætte pennen til papiret for at få en brainstorm-session i gang, så derfor er en notesbog en velkommen gave til alle medarbejdere. Husk dog: de fleste fravælger produkter, som er fyldt med firmarelateret tekst og grafik. Når det kommer til design af forsiden, så lad det være nok med dit logo, og brug det indvendige omslag til at kommunikere, hvem du er. 

Når det drejer sig om at få disse produkter i hænderne på de rette personer er grundtanken: keep it simple. Hvorfor bruge penge på porto og emballage, når en personlig tilgang helt sikkert vil give et mere varigt indtryk? Uddeling af merchandise med dit varemærke er en fantastisk måde til at skabe en øjeblikkelig forbindelse til potentielle kunder og forbipasserende, uanset om du står på en messe eller et sted med meget trafik.

Det meste af tiden er det nok at udveksle et par høfligheder, men vær ikke bange for at tilskynde til yderligere engagement. For de dyrere gaver såsom powerbanks kan det at lytte til en præsentation, få scannet et badge eller bare kvittere med et navn og e-mailadresse være en nem måde at "fortjene" denne gadget, mens der samtidig skabes interesse for dit varemærke eller din virksomhed. 

Del via:

Fortsæt med at læse

Kontakt
close

Ring til os

Du kan ringe til en Staples-medarbejder på følgende nummer:

(+45) 70 130 131

Du kan også udfylde nedenstående formular, hvorefter en af vores repræsentanter vil kontakte dig snarest

Get help DK

Form