Sådan organiserer du din indkøbsproces i seks trin

Del via:

Er du en travl kontorchef eller indkøber, der forsøger at få det hele til at hænge sammen? Oplever du, at du ikke har tid nok til at organisere alt? Du er overbevist om, at der er en mere effektiv måde at få tingene gjort på. Men hvordan? Denne whitepaper viser dig, hvordan du i seks trin kan opnå resultater med en velorganiseret indkøbsproces.

1. Hvordan analyserer jeg nuværende indkøbsresultater og forbedringsmuligheder?
2. Hvad skal jeg medtage i en plan, der forbedrer indkøb?
3. Hvilke udvælgelseskriterier skal jeg bruge for at vælge de rette leverandører?
4. Hvilken slags indkøbsproces kan jeg etablere for at skabe orden i kaos?
5. Hvordan rapporterer jeg om mit indkøbsteams resultater, og hvilke KPI'er skal jeg bruge?
6. Hvordan omsætter jeg resultaterne af min rapport til handlinger, der fører til forbedringer?

Vores omfattende whitepaper på seks sider beskriver alt, hvad du skal gøre, så du straks kan komme i gang med arbejdet.

Få en gratis kopi

Fortsæt med at læse

Kontakt
close

Ring til os

Du kan ringe til en Staples-medarbejder på følgende nummer:

(+45) 70 130 131

Du kan også udfylde nedenstående formular, hvorefter en af vores repræsentanter vil kontakte dig snarest

Get help DK

Form