Staples Solutions anvender cookies (samt andre lignende teknologier, som Facebook Pixels, beacons og Javascript) til hjemmesiden, for at forbedre hjemmesidens funktionalitet og brugervenlighed, til analysering af trafikken og marketings formål. Som følge heraf behandler cookies personlige data til forskellige formål. Læs mere om brugen af cookies på denne hjemmeside i cookie erklæringen. Læs mere om hvordan hjemmesiden behandler personlige data i vores persondatapolitik. Ved at klikke på ”OK” knappen, eller ved at bruge denne hjemmeside, giver du tilladelse til anvendelse af disse cookies.

Logo Staples

Henkel – Opnå mere med mindre

Del via:
Henkel

Hos Henkel vil vi være førende inden for bæredygtighed. Det er både vores ambition og en af vores virksomhedsværdier. 

Vi har formuleret en klar bæredygtighedsstrategi for Henkel med ambitiøse mål: Vi vil opnå mere med mindre. Vi ønsker derfor at tredoble den værdi, vi skaber for vores kunder, forbrugere og Henkel i forhold til vores samlede miljøaftryk for vores drift, produkter og services, i 2030. Vi kalder denne ambition om at være tre gange så effektive for "Faktor 3". 

tavle, kridt, succes, business, skrivning, undervisning, håndskrift, tekst, display, strategi, internet, data, indstilling, håndskrevet, kommunikation, motivation, ingen person, besked, skole, begrebsmæssige

Vores resultater inden for bæredygtighed bekræftes jævnligt med førende placeringer på adskillige nationale og internationale bæredygtighedsratings og -indekser. 

Hvis vi vil nå vores mål med at tredoble den værdi, vi skaber, i forhold til vores produkters og teknologiers aftryk i 2030, så skal alle bidrage. Vi arbejder derfor på, at vores medarbejdere får en klar forståelse af bæredygtighed, og vi giver dem mulighed for at viderebringe vigtigheden af bæredygtighed til andre.

Vores Sustainability Ambassador-program blev lanceret i 2012 for at engagere vores medarbejdere endnu mere i bæredygtighed. Siden har Henkel uddannet mere end 3.800 Sustainability Ambassadører – også hele direktionen – i 70 lande.

tegn, business, tekst, advarsel, etiket, forfremmelse, symbol, typografi, data, banner, ingen person, oplysninger, illustration, succes, sikkerhed, kommunikation, papir, internet, billede, handel

I 2014 udvidede vi programmet med vores (Y)OUR MOVE kampagne mod bæredygtighed. Henkel vil med denne kampagne opmuntre til bæredygtig adfærd gennem enkle handlinger, f.eks. ved at slukke lyset, når man forlader et lokale, udskrive mindre og bruge genanvendelige vandflasker. Mottoet “You change a little. We change a lot” viser, at selv små, enkle handlinger kan have en stor og positiv virkning. 

skabelon, layout, check, navigation, etiketter, banner, side, World Wide Web, præsentation, hæfte, form, stribe, overskrift, tag, menu, diagram, trin, oplysninger, graf, nummer

Pritt – “Rød er det nye Grønne”

Siden det blev lanceret i 1969, har Pritt, det verdensberømte limstiftmærke, stået for enestående kvalitet, brugervenlighed og miljømæssig ansvarlighed. 

Siden første lancering har Pritts limstiftformel gennemgået en uafbrudt udvikling. Her er der fokus på bæredygtighed, produktsikkerhed og forenelighed med miljøet. Derfor har Pritts limsortiment ikke indeholdt opløsningsmidler i mange år. Omkring 90 % af klæbemidlet i limstiften er fremstillet af naturlige råmaterialer. “I 1991 påbegyndte Henkel en proces med at ændre oliebaserede PVP-limstifter til plantebaserede løsninger. Og siden 2000, hvor PVP helt blev fjernet fra produkterne og erstattet med en unik kombination af naturlig stivelse og sukker, har Pritt anvendt det miljøvenlige alternativ. Derudover har vi siden 2012 anvendt hjemmedyrkede kartofler til industrielt brug for at undgå unødig transport. Den forbedrede Pritt-limstift har bibeholdt sin fremragende klæbeevne til håndarbejdsmaterialer samt sin effektivitet på papir.

Og nu har Pritt vovet sig ind på et nyt område med "grøn" kommunikation inden for kontorverdenen. 

Pritts nye bæredygtighedskampagne – der gør brug af fire kreative illustrationer – fremhæver Pritts kontorprodukter og deres bæredygtighed på en ny, sjov måde. 

I en af reklamerne fastslås det, at “den eneste forskel mellem en smoothie og en limstift fra Pritt kun er 10 %”, hvilket fremhæver det faktum, at limstiften er fremstillet af mere end 90 % naturlige ingredienser, hvor råolie er udskiftet med en unik kombination af kartoffelstivelse og sukker. Brandet beviser, at bæredygtigt forbrug ikke kun er en pligt, det er også sjovt.

Vi kan her lære, at kommunikation om bæredygtighed skal være nemt at forstå og omsættes til en relevant fordel for målgruppen. Det vil få folk til at købe produkterne og være af stor værdi for både kunden og miljøet.

etiketten, illustration, salg, vektor, tag, business, lager, banner, forfremmelse, symbol, rabat, tegn, skabelon, vektor, pris, bill, tekst, billede, retail, sæt
Del via:

Fortsæt med at læse

Kontakt
close

Ring til os

Du kan ringe til en Staples-medarbejder på følgende nummer:

(+45) 70 130 131

Du kan også udfylde nedenstående formular, hvorefter en af vores repræsentanter vil kontakte dig snarest

Get help DK

Form